Subject: FW: Liiklusvälise tegevuse taotlus - IRONMAN Tallinn 2025
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 15:42:30 +0300

Saatja: Aire Veskimäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 7. august 2025 12:53
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Lauri Lillmann <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Ain-Alar Juhanson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Liiklusvälise tegevuse taotlus - IRONMAN Tallinn 2025

Tere!

Saadan taotluse Harjumaa teede kasutamiseks triatlonivõistluse IRONMAN 
Tallinna.

Vabandust, et nii hilja peale jäi, ma sain kuidagi valesti aru, et 15. 
juulil saadetud dokument ongi juba see, mida vaja.

Heade soovidega / Best wishes

Aire Veskimäe

Operatsioonide juht / Operations Manager

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5811 6340